| :: VIGTIG DRIFTINFO - FREEFILES.DK :: | |
OBS!
Kære bruger/gæst på Freefiles.dk
Det er ikke altid det går som præsten prædiker....efter at have været online med en skrabet version af Wordpress i et stykke tid, som desværre
heller ikke kunne køre optimalt er det takket være vores gode tekniker Jan, nu lykkedes at reetablere det system vi kørte med før.
Det er mest optimalt for os at anvende et system vi kender til - så vi er glade for det lykkedes at kunne køre med Scarpox CMS igen
Der vil. den næste tid være lidt unødigt roderi, og vi beder derfor om jeres forståelse, lige indtil vi få tingene på plads igen
Dine brugerkonto og dine data vil fortsat være intakte - også efter opdateringen!
Vi beklager al unødig besvær
Hav en dejlig dag :)
med venlig hilsen
Freefiles.dk - Teknisk administration |
|
|
|
Lydinstillingerne driller
|
|
|
|
|
| Gæst |
Re: Lydinstillingerne driller
|
 |
| |
ud over det har pcén også det problem at den ikke kan reboote automatisk... man kan genstarte den på de måde at man lukker den ned som den skal... når så det er sket skal man selv slukke for den og tænde igen...
|
|
| »10/5/2004 18:03 |
|
|
| Gæst |
|
 |
| |
hvis det ikke er muligt...kan jeg så ik lægge sndvol 32.exe ind... tør ikke at prøve hvis det blir værer... men er det en mulighed ???
|
|
| »10/5/2004 17:34 |
|
|
| Gæst |
|
 |
|
| »10/5/2004 17:29 |
|
|
| Gæst |
Lydinstillingerne driller
|
 |
| |
Hey... jeg kan godt bruge et klogt hoved nu... Mit problem er, at lydinstillingerne er gode nok bortset fra WAVE som er slået fra... (jo...det er da let at slå til..) men at gøre det hver gang pcén skal tændes er jeg ved at blive ret træt af... Den gemmer tilsyneladene ikke de sidste instillinger. Er der et fif ?
|
|
| »10/5/2004 14:57 |
|
|
| Lignende Tråde |
 |
|
|
Online brugere:Online brugere:: 2 Bruger(e) der gennemser dette forum
 | Der er i alt 2 bruge(re) online i forumet. [ Administrator ] [ Redaktør ] 2 Gæst(er) 0 Reg. bruger(e): | |
TilladelserDu kan ikke oprette indlæg. Du kan ikke redigere. Du kan ikke oprette afstemninger. Du kan ikke vedhæfte filer.
| Du kan ikke oprette svar. Du kan ikke slette. Du kan ikke stemme.
|
|
|
|
|
|