| :: VIGTIG DRIFTINFO - FREEFILES.DK :: | |
OBS!
Kære bruger/gæst på Freefiles.dk
Det er ikke altid det går som præsten prædiker....efter at have været online med en skrabet version af Wordpress i et stykke tid, som desværre
heller ikke kunne køre optimalt er det takket være vores gode tekniker Jan, nu lykkedes at reetablere det system vi kørte med før.
Det er mest optimalt for os at anvende et system vi kender til - så vi er glade for det lykkedes at kunne køre med Scarpox CMS igen
Der vil. den næste tid være lidt unødigt roderi, og vi beder derfor om jeres forståelse, lige indtil vi få tingene på plads igen
Dine brugerkonto og dine data vil fortsat være intakte - også efter opdateringen!
Vi beklager al unødig besvær
Hav en dejlig dag :)
med venlig hilsen
Freefiles.dk - Teknisk administration |
|
|
|
ME med GIGA problemer HJÆLP!
|
|
|
|
|
| M3champ |
ME med GIGA problemer HJÆLP!
|
 Hey..godt på vej op ad Freefiles.dk Rangstigen :)
Bruger siden d.: 28/7/2008 Antal indlæg: 11 Fra:
 |
| |
Hej med jer.
Min far står og mangler en pc, som ikke behøver at være giga super smart. Så jeg tænkte han kunne få min gamle som har stået på loftet et par år, men jeg ville først lige tjekke at den var iorden....æææ det var den ikke.
Først og fremmest så ville jeg opgradere den til XP, men det ville den ikke finde sig i da Norton spænde ben for den. jeg prøvede så herefter at afinstalere Norton, også fordi jeg ville ligge et federe av program på til ham. Men den siger at Norton ikke kan fjernes da det ikke kan lokaliseres, dette selvom jeg har downloaded uninstall program fra nettet. men jeg skal love for Norton er aktivt, for hvis ikke jeg deaktiver det, så er min forbindelse nede på K56... Når men så prøver jeg at defragmenter den, men den stopper ved 4% og starter forfra, dette fik den så lov til i 3 timer, så fik jeg nok. Så prøvede jeg at hente Ccleaner men lige lidt hjælp det..
Der ligger stort set ikke noget på pc`en kun lidt billeder m.m.
Såå hva gør jeg lige, er der nogle der har et bud på hvor den røde knap til alle uløslige problemer sidder?.
[ Redigeret af M3champ d. 2008/8/24 17:05 ]
|
|
| »24/8/2008 9:54 |
|
|
| |
| Lignende Tråde |
 |
|
|
Online brugere:Online brugere:: 1 Bruger(e) der gennemser dette forum
 | Der er i alt 1 bruge(re) online i forumet. [ Administrator ] [ Redaktør ] 1 Gæst(er) 0 Reg. bruger(e): | |
TilladelserDu kan ikke oprette indlæg. Du kan ikke redigere. Du kan ikke oprette afstemninger. Du kan ikke vedhæfte filer.
| Du kan ikke oprette svar. Du kan ikke slette. Du kan ikke stemme.
|
|
|
|
|
|